Online Marketingest keresünk
4 órában
Akkor érdekes neked, ha
- szívesen dolgoznál velem online marketingesként,
- vagy ismersz valakit, aki szerinted szívesen dolgozna velem.
———
Mi az az online marketinges?
———
Az lesz a feladatod, hogy a háttérben segítsd a hideg érdeklődőket, hogy minél biztosabban ügyfelekké váljanak. (Nyilvános beszéd helyzetekre készítjük fel őket)
Ehhez feladatod a hirdetések, a social media felületek, a honlap és a hírlevelek kezelése.
Nem csak a hírleveleket kell formáznod és betöltened, de aktívan innoválnod kell, hogy milyen rendszereket építs ahhoz, hogy az érdeklődőket az ügyfél státusz felé tudjuk terelni.
—
Amit kínálunk neked
—
- Olyan környezet, ahol a fejlődés és a Te fejlődésed is a cél.
- Olyan emberek, akik megbecsülnek – ismerjük azt a szót, hogy „kérlek” és hogy „köszönöm”.
- Ígéretes jövő, ahol valódi hatásod lehet vállalkozók életére.
- Izgalmas feladatok, amelyektől érzed, hogy valóban élsz.
• Amit még kínálunk a fentieken kívül:
- napi 4 órás munka (Félállás)
- versenyképes jövedelem,
- barátságos és támogató légkör,
- hosszú távú fejlődési lehetőség,
- bejelentett jövedelem
—
Küldetésünk
—
Az a küldetésünk, hogy minden magyar kis- és középvállalkozó számára elérhetővé tegyük az eredményes tiszta, lényegre törő és motiváló szóbeli kommunikációt, hogy a cégét egy magasabb színvonalon tudja képviselni és ezáltal bőségesebb eredményt tudjon elérni, így prosperálóvá téve a magyar gazdaságot.
Ennek a küldetésnek a része, hogy a legjelentősebb, magyar, kis- és középvállalkozásokra specializálódott szóbeli kommunikációs vállalkozás akarunk lenni itthon
—-
Neked való ez a pozíció, ha
—-
- Egyelőre félállású pozícióban gondokozol
- Akár pályakezdőként is jelentkezhetsz bátran
- Vállalkozóként valószínűleg nem egymást keressük.
- Szeretsz hatékonyan dolgozni (Ismered a géped összes gyorsgombját. 😉)
- Szeretsz rendszerben és folyamatokban gondolkodni.
- Képes vagy és szeretsz tervezni és megvalósítani.
- Képes vagy önállóan dolgozni.
- Szeretnél segíteni a felemelkedésben minél több kis- és középvállalkozónak.
- Igényes vagy a munkádra.
—-
Nem való neked ez a pozíció, ha
—-
- Teljes munkaidős állást keresel
- Vállalkozóként szeretnél dolgozni.
—-
Mit kell csinálni?
—-
- Fejlődni.
- Nem kell magas szinten ismerned a hírlevélkezelő és ügyfélkezelő rendszereket.
- Nem kell ismerned az összes social media felület hirdetéskezelőjét.
- Nem kell az utolsó betűig ismerned a honlapszerkesztés fortélyait
- Nem kell tudnod videót feliratozni, vagy social media postokhoz szükséges grafikai anyagokat előkészíteni.
…még!!!
Jó, ha van némi tapasztalatod a fentiekben, de a legjobb az, ha megvan benned a fejlődési igény.
Úgyis kidobhatod az összes social media tudásodat, ha máról holnapra kijön egy új social media felület, ami félrelöki az összes eddigit.
Ezért nem a mostani tudásod a fontos, hanem az, hogy mennyire akarsz és milyen gyorsan tudsz fejlődni.
—-
Amiket nem kell csinálni
—-
- Nem kell ügyfeleket hívogatni, vagy a hívásaikat fogadni
- Nem kell szerződéseket bogarászni.
- Nem kell töméntelen mennyiségű számlával molyolni.
- Nem kell angolul beszélned senkivel.
- Nem kell prezentálnod sem angolul, sem magyarul.
—
Hogyan kerülhetsz be hozzánk?
—
A kiválasztási folyamat célja, hogy egymásra találjunk azzal a kollegával, aki nem csak egy ugródeszkát keres, hanem keresi azt a falat, amelynek támaszthatja a létráját, amelyet érdemes lesz megmásznia.
Ehhez viszont alaposan fel kell mérnünk, hogy tényleg passzolunk-e egymáshoz
Ezért kérlek, hogy a következő folyamatra számíts:
- Töltsd ki a kérdőívet az önéletrajzoddal és motivációs leveleddel.
- Csináld meg a próbafeladatokat.
- Beszéljünk telefonon.
- Találkozzunk személyesen.
- Gyere be egy próbanapra.
- Vágjunk bele a közös munkába!
—
A Tulajdonos mondja
—
Én Szabó Atis vagyok.
17 éves koromban láttam egy olyan előadót a színpadon, aki 4000 ember előtt beszélt és sikerült engem motiválnia, hogy ott helyben vásároljak.
Az a karizma, ahogy megjelent a színpadon és ahogyan inspirált…!
Két dolgot azonnal tudtam:
- Ilyen emberek között akarok lenni.
- Ilyen emberré akarok válni.
2010-es évben tudtam végül elkezdeni nyilvános beszéddel foglalkozni.
Ma is látom, hogy milyen nehezen tudnak érdekesen és meggyőzően beszélni azok, akik egyébként elképesztően jó és okos emberek.
Látom a bizonytalanságot, szétszórtságot, vagy ömlengést, ahelyett, hogy érdekesen és meggyőzően beszélnének, úgy, hogy közben lényegre törőek is.
Emiatt eredménytelenek maradnak azok, akiknek az lenne a dolguk, hogy minél nagyobb hatást érjenek el.
Az addelomagad.hu-ban azon dolgozunk, hogy megerősítsük azoknak a kis- és középvállalkozóknak a hatását, akikre érdemes hallgatni.
Nem az a célom, hogy retorikai ikonokat hozzunk létre.
A célom az, hogy eredményes, gyakorlatias, és meggyőző beszédet tanuljanak meg a magyar kis- és középvállalkozók.
—
Home Office
—
A betanulást követően az idő nagyrészében otthonról dolgozhatsz, de heti 1-2 alkalommal irodai körülmények között találkozunk személyesen. (Bp. 3. Kerület)